środa, 4 lipca 2018


Witajcie , dziś przybywam z odżywką do rzęs Eveline Cosmetics, którą kupiłam z ciekawości na promocji w Biedronce .Multiaktywna odżywka ma za zadanie odbudować ,zregenerować ,wydłużyć i pogrubić rzęsy .Odżywka jest koloru białego ,ale na rzęsach wysycha do bezbarwnego nie skleja rzęs i jest rewelacyjna jako baza pod tusz .Zauważyłam na moim przykładzie ,że świetnie pogrubia i wydłuża rzęsy jak dla mnie wielkie woow :)
Z czasem da się zauważyć ,iż rzęsy stają się gęściejsze ,miękkie i elastyczne .Odżywkę stosowałam na dwa sposoby jako bazę pod tusz ,ale również samodzielnie wieczorem przed snem .


Jak widzicie odżywka ma opakowanie identyczne jak zwykły tusz do rzęs , szczoteczka jest silikonowa pomimo ,że nie lubię takiego typu szczoteczek ta akurat nie doprowadza mnie do szału dokładnie rozprowadza odżywkę , rozczesuje rzęsy , nie zlepia rzęs ,konsystencja delikatnego kremu.Odżywki używam kilka razy w tygodniu , raz jako bazę pod tusz lub na noc .Produkt godny polecenia i co najważniejsze nie za miliony ,efekty użycia odżywki są widoczne już po 2 tygodniach .Koniecznie musicie spróbować ja na pewno po skończeniu opakowania wyruszę po kolejne :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...