poniedziałek, 1 kwietnia 2019


Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .


Dzięki konkursowi na Instagramie i Ja wkroczyłam do świata So Chic dzięki lakierom Gel Effect (lakiery żelowe ) w Triopacku , które były nagrodą .

Moje kolorki to :

Nr 04 


Nr 05 


Nr 06


Jak widać na zdjęciu piękne, żywe kolorki i nie potrzebujemy do nich lampy UV/LED są doskonałym odpowiednikiem lakierów hybrydowych i oszczędzają nasz czas .Lakiery idealnie przylegają do płytki paznokcia i utwardzają ją .Płaskie pędzelki z dokładnością pokrywają płytkę ,nie robią smug .
Jedna warstwa lakieru dobrze pokrywa nie ma przebić ,ale dwie to już perfekcyjny intensywny kolor :)


Lakiery są dobrze napigmentowane , w miarę szybko schną i dają lustrzany połysk .Gel Effect nie zawierają szkodliwego TOLUENU oraz FORMALDEHYDU.Buteleczki zgrabne o pojemności 10 ml .Co do wytrzymałości lakierów po 4 dniach zauważyłam odpryski ,ale niestety prace domowe dały im radę ,gdyby tak móc nie robić w domu nic na pewno trzymały by się o wiele dłużej .
Kolorki bardzo przypadły mi do gustu i cieszę się ,że miałam okazję je wygrać i poznać So Chic Gel Effect . 

Marka So Chic posiada w swoim kolorowym świecie dużo ,dużo różności ,a znajdziecie je tu :


A Wy już znacie markę So Chic ? 




 
 
 

 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...