wtorek, 13 lutego 2018


Dzisiaj kilka słów o piance do mycia twarzy ,którą wybrałam z ciekawości w ramach testowania z "Testuję z Twoim Źródłem Urody".Pierwsza myśl po przeczytaniu w internecie pozytywnych opinii na jej temat to to ,że muszę ją mieć i ja .Pianka dedykowana do cery mieszanej i normalnej , dodatkowo może być używana jako środek do demakijażu.Pianka na bazie ekstraktów ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych .Doskonale oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń oraz sebum ,pozostawia skórę czystą i bez uczucia ściągania .Ekstrakt ze skórki cytryny ma działanie antybakteryjne i antyseptyczne , a ekstrakt z melisy lekarskiej działa dobroczynnie na skórę uspokaja ją i regeneruje .


Pianka mieści się w plastikowej butelce z pompką o pojemności 150 ml , konsystencja płynna ,ale gdy wstrząśnie się opakowaniem odczuwa się ,że płyn zamienia się w piankę.Zapach delikatny naturalny ,ale ciężko mi określić ,czy bardziej wyczuwalna jest  cytryna czy melisa,tak więc konkretnie nie podam Wam jej zapachu . Jedna porcja pianki zdecydowanie starczy by oczyścić twarz ,do mycia używam myjki silikonowej co sprawia mi podwójną przyjemność oczyszczam cerę ,a dodatkowo ją masuję .Z tego co zauważyłam i jak przy każdym testowaniu na spółkę z pierworodną pianka jest wydajnym produktem na pewno we dwie go trochę poużywamy sobie .Co więcej mogę powiedzieć , produkt mi się spodobał i lubię go używać .Myślę ,że spodoba się każdemu i warto ją wypróbować .Pianka do codziennego stosowania nie podrażnia i zmniejsza widoczność porów skórnych .Kolejny raz Cosnature mnie miło zaskoczyło nie zawiodłam się ,a moja skóra jest gładka i oczyszczona. 

Kosmetyki znajdziecie w Aptekach DOZ , Aptekach Cefarm, drogeriach Hebe i Drogeriach  Eco .
Przedstawicielem kosmetyków jest firma Biobeauty .




4 komentarze:

  1. kosmetyki też dostępne są w aptece melissa bo kiedyś je zamawiałam :) również byłam z nich zadowolona i chyba powrócę do nich :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zadowolona bardzo i polubiłam naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...