środa, 4 lipca 2018


Post ten będzie o farbie do włosów Pastel Color od Joanna w kolorze pastelowym ,a konkretnie kolor srebrny .Kolejny kosmetyk nie za miliony koszt ok 5-6 zł ,który w szybki i prosty sposób zmieni nasz image. Kolor półtrwały do 10 myć ,nie zawiera amoniaku i utleniaczy ,przez co jest łagodny dla struktury włosów .Farba znajduje się w poręcznej saszetce o pojemności 35 g ,jej grafika jest kolorowa i estetyczna . Jak pisze producent najlepszy efekt jest widoczny na jasnych włosach lub rozjaśnionych , moje włosy są farbowane namiętnie na blond podkładem był lodowy blond z lekkim odrostem .Efekt na włosach widać od razu pokryły się super , odrostu naturalnego jednak nie chwyciło ,ale wyszły naprawdę nieźle w takim połączeniu .


Efekt  widoczny na foto jestem naprawdę zadowolona , kolor z każdym myciem nie spłukuje się do końca.Polecam bardzoooo jeśli jeszcze się zastanawiacie nad zakupem .Gama kolorystyczna saszetek jaką oferuje Joanna jest naprawdę spora tak więc każdy znajdzie kolorek idealny dla siebie ja na pewno zostaję przy swoim srebrnym włoski są takie jak sobie to obmyślałam ,a może i lepsze :)

Ciekawa jestem Waszych doświadczeń z takimi farbami , ,byłyście zadowolone z efektów koloryzacji czy poszło coś nie tak ? Pochwalcie się :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...