czwartek, 28 czerwca 2018


Witajcie kochani troszkę mnie tu nie było ,ale powracam i dziś mam dla Was uroczy zestaw My Lovely Set od Bell do modelowania twarzy.My Lovely Set składa się z rozświetlacza ,bronzera i różu .Trzy proste kroki do idealnego makijażu.Paletki są dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych dla cer o chłodniejszej i cieplejszej tonacji .Rozświetlacz zapewnia nam optymalne uwypuklenie obszarów twarzy i delikatne nadaje blask , róż nadaje naturalnego rumieńca ,bronzer uwydatnia kości policzkowe .


Moja paletka jest w wersji cieplejszą i powiem Wam cieszę się, bo bałam się ,że narobię sobie plam ,ale pigmentacja jest jak najbardziej ok makijaż wychodzi mi na prawdę delikatnie i bez wpadek .Paletki używam od ponad dwóch tygodni i powiem ,że nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niej .Makijaż jest trwały ,subtelny ,nic się nie obsypuje ,jedynym minusem jest to ,że nabierając róż czy rozświetlacz pędzlem zahaczam o jedno, czy drugie.Chyba innych zastrzeżeń nie mam , opakowanie urocze zresztą sami widzicie , róż  skradł mi serducho swoim kształtem i co najważniejsze mam trzy kosmetyki w jednym co jest naprawdę wygodne i zajmuje mniej miejsca w kosmetyczce którą i tak mam naładowana już do oporu :) Udała się paletka firmie Bell ,cena też nie była jakaś wygórowana jak dla mnie warto ją było kupić.
A Wy macie ją, znacie ? Jaka jest Wasza opinia ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...