wtorek, 1 maja 2018


Ten wpis będzie pachnący ,zmysłowy ,kobiecy , z nutką tajemniczości ,a wszystko dzięki firmie Lazell działającej na rynku od 2001 roku .Przyznam się szczerze firma nie jest nowa ,ale nie miałam okazji jej wcześniej poznać dopiero dzięki tej współpracy przekonałam się co traciłam .Zapachy trafione w dziesiątkę naprawdę byłam zaskoczona ,że firmie udało się trafić w mój gust ,bo miałam lekkiego cykora jakie zapachy przyjdą ,czy będą mi odpowiadać ,czy znowu podaruję je mamie i córce .Znalazł się też zapach męski więc męska część rodziny miała okazję testować zapach . Nie przedłużając wstępu ,bo zanudzę Was kolejno przedstawię zapachy jakie dostałam .

Blac Onyx


Zapach kwiatowy zdecydowanie silny  , impulsywny i pełen energii ,pełen ekscytacji i radosnych emocji .Coś dla kobiet sukcesu , używam go na co dzień i  utrzymuje się na ciele bardzo długo bez potrzeby ponownego użycia .Porównać zapach mogę do Black Opium ,bardzo podobne nuty zapachowe .

Prestige


Prestige pobudza do życia w harmonii i szczęściu jest delikatny ,zmysłowy i ciepły .Kolejny zapach kwiatowy tym razem stonowany idealny dla osób ,które lubią delikatne zapachy .Zapach trwały utrzymuje się długo na ciele .

LPNF Pink 


 Perfumy z delikatną świeżą kompozycją kwiatowo - owocową idealna na dzień jak i na letnie wieczory .Te perfumy trafiły w ręce mojej córki moim zdaniem idealnie nadają się dla osób młodych .

Elite Night


Rodzynek w paczce perfumy męskie , ale równie piękny zdecydowany zapach dla prawdziwych mężczyzn .Mieszanka zapachów dość mocna trwała podobnie do damskich perfum długo utrzymuje się na skórze. 

Strona producenta chwilowo nie działa ,tak więc zapraszam Was do Rossmanna ,aby powąchać,  zobaczyć czy dotknąć perfum moim zdaniem ceny nie są wygórowane wręcz przeciwnie na każdą kieszeń .Czasami tańsze nie oznacza gorsze i mam okazję się przekonać na własnej skórze , pięknie pachnące i warte kupienia .Polecam kochani :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...