wtorek, 1 maja 2018


Dziś mam dla Was troszkę magii ,a wszystko za sprawą długopisów Flexi Abra jakie mam okazję testować dzięki Penmate-Przyjemność Pisania i Rysowania .Zdarza się Wam pisać i zrobić błędy? na pewno tak ,zawsze się skreślało , zamazywało nie wyglądało to estetycznie ,ale od dziś można te błędy poprawić dzięki Flexi ponieważ długopis ten posiada gumkę tak więc w mig naprawiamy to co źle napisane :) Ja sama nieraz strzelę jakąś gafę w pisaniu ,ale teraz to nie problem już.


Długopisy mają bardzo kolorową szatę graficzną , wkład niebieski ,piszą cienko co wygląda ładnie ,nie rozmazują się ,nie brudzą dłoni i oczywiście gumeczka jest wisienką na torcie zawsze w gotowości do poprawienia błędów.Dodam jeszcze ,że gumka idealnie ściera długopis ,nie ma sytuacji ,że wycieramy długopis razem z kartką ,zero dziur w kartce . Teraz pisanie to czysta przyjemność ,a i moja pierworodna jest zadowolona zeszyty szkolne wyglądają przejrzyście.Jak dla mnie numer 1 wśród długopisów .


Jak widać na zdjęciu idealnie znika to co napisane :) 
Kochani polecam Wam Flexi Abra mały czarodziej skradnie serducha .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...