czwartek, 26 lipca 2018


Firma Yope produkuje od ładnych paru lat swoje kosmetyki ,ale dopiero niedawno wpadło mi w ręce mydło kuchenne neutralizujące zapachy mineralne 92% .Mydło ma za zadanie neutralizować zapachy jedzenia takie jak : cebula ,czosnek, ryby jak również doskonale zmywa tłuszcz na dłoniach po przygotowaniu potraw.Mydełko kuchenne zamknięte w butelce z pompką o pojemności 500 ml z genialną szatą graficzną przedstawiającą zwierzaka , świetnie prezentuje się na zlewie kuchennym .Zapach mydła delikatny prawie nie wyczuwalny ,lekki i świeży , dobrze nawilża dłonie i nie powoduje ich wysuszania co na pewno jest na duży plus .


Skład mydła :
glin, miedź , potas, magnez, sód i cynk 

* nawilża , wygładza ,dokładnie oczyszcza
* nie zawiera parabenów , silikonów , barwników , SLS, SLES
* 92% składników pochodzenia naturalnego oraz o niskim stopniu przetworzenia
* skutecznie neutralizuje zapach jedzenia 


Teraz kilka słów ode mnie , jak dla mnie produkt genialny ! mydło w 100 % skradło moje serce i nie ma porównania do zwykłych mydeł z drogerii , które myją , ale i wysuszają dłonie .Zapachy jedzenia ,które zazwyczaj są uciążliwe do zmycia np .nieszczęsna cebula  znikają w niepamięć ,ręce są domyte pachną delikatnie i są  nawilżone.Złapałam się na tym , że już nie używam kremu do rąk po każdorazowym umyciu rąk tym mydełkiem . Naprawdę bardzo się cieszę ,że kupiłam je na próbę dla mnie zdaje egzamin . Jest wydajne, wystarczy go naprawdę niewiele by domyć ręce ,wygodna pompka ułatwia dozowanie .Jedyne do czego się mogę przyczepić to fakt ,że po każdym dozowaniu resztka mydła z pompki kapie na zlew .Poza tym nic więcej nie zauważyłam, żeby z nim było coś nie tak .Mydło do rąk ,ale od czasu do czasu zdarzy mi się umyć nim deskę do krojenia (spokojnie wszyscy żyjemy, jesteśmy zdrowi mamy się świetnie ) Hmm, co by tu jeszcze ?! Chyba jednak musicie sami się przekonać jak się sprawdza , bo ja osobiście jestem zadowolona i mogę je polecić każdej pani domu ( panu też ) ,mnie udało się kupić mydło na promocji ,ale patrząc po internecie na ceny zdarzają się okazje cenowe tak więc warto pogrzebać ,a na pewno trafi się okazja :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...