wtorek, 16 października 2018


Witajcie kochani dziś przybywam z kolejną odsłoną firmy Revers kolejne perełki, które miałam okazję testować i jak zawsze nie zawiodłam się .No dobra nie przedłużając lecimy :)

Pierwszym produktem jest mgiełka do ciała ,która była moim must have całe lato  cudowny zapach kokosu i wanilli ,po prostu przeniósł mnie w egzotyczne kraje ,cudowny zapach towarzyszył mi każdego dnia .


Poręczna buteleczka o pojemności 210 ml ,kolorowa grafika też nacieszy oko , Revers w swojej ofercie ma kilka wariantów zapachowych ,ale jednak ten jest tym jedynym :)


Długotrwały podkład kryjący Ideal Cover do każdego rodzaju skóry ,super zakrywa wszelkie niedoskonałości, wygląda naturalnie ,nie roluje się ,nie spływa .Opakowanie szklane z pompką pojemność 30ml , jest naprawdę wydajny .


Jak widać na foto bez problemu udało się zakryć tatuaż :) Podkład jest w czterech odcieniach ja wybrałam nr.06 .Jestem zadowolona używam go codziennie ,nie muszę już używać korektora małe blizny po trądzikowe zakryte na amen .


Solar gel to idealne rozwiązanie ,gdy brak czasu na zrobienie hybrydek ,idealna opcja na szybki i ładny efekt .Lakier utrzymuje się ponad 10 dni  nic ,a nic nie odpryskuje, nie zdziera się przy codziennych czynnościach .Testowany był intensywnie przy myciu naczyń ,praniu ręcznym ,a nawet i przy pracach ogrodowych .Bez lampy ,a efekt hybrydy .Zadał test na piątkę z plusem :)

Wybrany przeze mnie kolor to Mojito Summer nr 20 



Top Coat solar przedłuża żywotność lakieru tak więc z tym duetem nie zginie się :) Bardzo podobają mi się pędzelki w tych lakierach ,wyprofilowane tak ,że nie zalewa się skórek .



Na koniec został mi lakier do ust  Show glow w kolorze Sweet Passion nr 20 .Dobrze napigmentowany ,głęboki kolor , idealnie pokrywa , lekka kremowa konsystencja .Uwaga utrzymuje się długo na ustach nie zjadam go od razu jak to bywa przy innych błyszczykach .Dzięki temu lakierowi usta wydają się pełniejsze i większe co działa na plus .


I to by było na tyle mam nadzieję nie zanudziłam i choć troszkę zachęciłam Was do wypróbowania produktów firmy Rever ?Kosmetyki naprawdę mają rewelacyjne i co najważniejsze nie za miliony ,jeśli jesteście ciekawi tych i wielu innych zapraszam na stronę producenta :) Ja używam ich od jakiegoś czasu i jestem zadowolona ,jeszcze się nie zdarzyło ,żeby coś było nie tak .Polecam gorąco :)

 

 



 


 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...