piątek, 12 stycznia 2018


Witajcie kochani dziś mam dla Was kosmetyki nowej generacji do stylizacji brwi .Załapałam się do testów Only You wypełniacza do brwi jak i henny Inveo (kolor brązowy), a dziś będę się chwaliła tymi cudeńkami.Jak wiecie moje brwi nie są cudem natury ,opisywałam to nie raz i nie dwa ,że muszę sobie pomagać, by jako tako wyglądały kredka w domu musi być bez tego ani rusz .Teraz mogłam się przekonać ,że są jeszcze tacy pomocnicy i powiem tak fajnie ,że takie kosmetyki powstały naprawdę ułatwiają życie takim jak ja i można się cieszyć perfekcyjnymi brwiami.No dobra nie przedłużam ,co by Was nie zanudzić lecimy :)



Wypełniacz do brwi pozwala na szybką i łatwą korektę brwi ,nadając pożądany kształt i długotrwałe wykończenie makijażu ,przyciemnia i nabłyszcza.


Wypełniacz posiada specjalnie wyprofilowaną szczoteczkę co pozwala na dokładną aplikację , równomierne rozprowadzenie kosmetyku bez smug i grudek.Konsystencja kremowa pozwala na szybką i łatwą aplikację , efekt korekty brwi utrzymuje się przez cały dzień .Ma neutralny zapach ,nie uczula ,w składzie zawiera olejek arganowy i wosk pszczeli .Jedyne o czym trzeba pamiętać przy aplikacji wypełniacza to nie dociskać go do skóry , bo oczywiście jak to ja musiałam być mądrzejsza od telewizora no i przy pierwszej próbie aplikacji wypełniacza stałam się klonem klauna z cyrku brwi wyglądały o jezuuuu. Kolejna próba poszła już całkiem ,całkiem ,a kolejne już zdecydowanie lepiej .Praktyka czyni mistrzem całe życie się uczę więc wiecie jak to bywa :)
Wypełniacz zmywa się bez problemu standardowymi płynami do demakijażu .


Na koniec zostawiłam hennę do brwi ,gdyż jej efekt jest długotrwały utrzymuje się do dwóch tygodni opcja w sumie bardziej wygodniejsza od wypełniacza ,bo nie trzeba się bawić w szczotkowanie brwi dzień w dzień .Preparat nadaje się dla osób o wrażliwej skórze ,czyli idealne dla osób borykających się z uczuleniami i podrażnieniami ,ale jednak zaleceniem producenta jest wykonanie wcześniej próby 24 h  na skórze dla pewności .Przeszłam próbę mogłam działać z henną .


Henna posiada gąbkowy aplikator ,kremowa konsystencja  pozwala na łatwą aplikację kosmetyku.Zawiera olejek arganowy i delikatne pigmenty .Czas trzymania henny zależy od tego jaki chcemy otrzymać efekt przyciemnienia brwi ja zdecydowałam się jednak na jaśniejszy odcień 3-4 minutki starczyły , ciemniejszy odcień jakieś 6-8 minut .Producent informuje ,aby nie przekraczać 10 minut chyba lepiej nie ryzykować :)
Po zalecanym czasie dokładne zmywanie henny wacikiem nasączonym ciepłą wodą ,nie pozostawiając na skórze farby.

Inveo dało mi okazję do wypróbowania sposobu na konkretne podkreślenie brwi w łatwy sposób , od dziś można zapomnieć o wynalazkach jak sprzed lat,gdzie wszystko było upaćkane w koło łącznie z twarzą i rękami .Prosty sposób na piękne gęste i mocne brwi , dostępne są dwa kolory brązowy ,który mam okazję używać i kolorek czarny .Jeśli marzycie o idealnym elemencie makijażu jak najbardziej polecam Wam , produkty są rewelacyjne i firma godna zaufania już kiedyś miałam okazję testować serum do rzęs nie zawiodłam się, a zyskałam :)
Ja zostaję przy hennie jak dla mnie opcja najlepsza , natomiast pierworodna zakosiła już wypełniacz do brwi ,a Wy co wybierzecie,a może już posiadacie Inveo ?
Pochwalcie się jestem ciekawa Waszych opinii :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...