sobota, 13 stycznia 2018


Od kilku tygodni mam okazję testować krem detox na dzień z zielonej herbaty niemieckiej firmy Cosnature .Przyznam Wam się ,że ostatnimi czasy polubiłam bardziej kosmetyki naturalne idealnie się dogadują z moją skórą  ,nie zauważyłam podrażnień czy uczuleń. Co tu kryć przypadły mi do gustu bardzoooo. Kremu byłam bardzo ciekawa ,ponieważ często moja cera jest zmęczona i nie czuję się z tym komfortowo ,nie wyspanie czy stres dają się we znaki , zdecydowanie potrzebowałam kosmetyku z efektem woow .Krem detox nawilżył moją  skórę ,zminimalizował drobne zmarszczki , ujędrnił i dał uczucie świeżości skóry.Zdecydowanie mały cudotwórca :)


Krem mieści się w tubce o pojemności 50 ml ,zamykana na klik , poręczne opakowanie bez problemu zmieści się w każdej kosmetyczce czy torebce .Głównym składnikiem kremu jest BioDToxTM składający się z ekstraktów cytryny ,brokułów i aloesu który wykazuje działanie antyoksydacyjne i ochronne - chroni przed czynnikami zewnętrznymi .Ekstrakty z zielonej herbaty dają efekt odświeżenia i regeneracji ,zawiera też olej moringa ,który ma działanie zmiękczające i nawilżające ,olej marula silnie ujędrnia i regeneruje,olej z pestek moreli ogranicza powstawanie zmarszczek , olej jojoba dostarcza cennych składników odżywczych .Sama natura zamknięta w małej tubce ,konsystencja kremu jest delikatna ,dobrze się wchłania nie roluje się ,zapach  przyjemny.
Cosnature zaskoczyło mnie pozytywnie swoimi kosmetykami naprawdę są warte uwagi ,polecam jak najbardziej :)

Kosmetyki dostępne w Aptekach DOZ, Aptekach Cefarm ,drogeriach Hebe i drogeriach Eco .Przedstawicielem kosmetyków jest firma Biobeauty .

Testuję z Twoim Źródłem Urody za co dziękuję bardzo Michałowi :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...