sobota, 27 stycznia 2018


Witajcie kochani biegnę do Was z nowym wpisem dziś o peelingu solnym z jagód Acai Nature Queen ,który testuję jako Ambasadorka kosmetyczna .Powiem Wam już na wstępie zapach cudooo, uwielbiam jak kosmetyki tak pachną ,a zapach nie jest na chwilę ,a utrzymuje się znaczni dłużej .Ciało gładkie i delikatne w dotyku , nawilżone i pięknie pachnące .Byłam bardzo zaskoczona,gdy po nałożeniu peelingu okazało się, że oprócz oczyszczania bardzo fajnie natłuszcza skórę, uczucie jakbym polewała się oliwką do ciała.Tak więc po kąpieli miałam z głowy użycie balsamu do ciała.Przyznam pierwszy raz w życiu używam takiego peelingu ,zazwyczaj po cukrowych nie było aż takiego efektu woow , musiałam użyć balsamu , czy masła do ciała.Jestem pewna ,że teraz będę szukać dokładnie takich peelingów takie rozwiązanie 2 w 1 pasuje mi bardzo :)
Kolejny plus dla peelingu ,bo zapomniałabym najważniejszego nie jest typowym "zdzierakiem" jest delikatny ,nie powoduje podrażnień czy uczulenia ,ani innych niemiłych niespodzianek.Jak dla mnie idealny kosmetyk na domowe SPA .

Teraz kilka słów o peelingu .


Peeling w swoim składzie ma drobinki soli jodowo -  bromowej połączone z drobinkami owoców jagód, dzięki czemu w naturalny sposób usuwamy zanieczyszczenia i martwy naskórek ,a skóra staje się delikatna i gładka.Olej makadamia i olej ze słodkich migdałów opóźnia proces starzenia się skóry.Dodatkowo peeling poprawia krążenie ,jędrność i elastyczność skóry.
Tak więc kochani same dobrocie czekają nas po użyciu tego pięknie pachnącego kosmetyku , teraz za niewielkie pieniądze można w zaciszu swojej łazienki mieć salon Spa.
Cieszę się ,że miałam okazję testować to cudo jestem bardzo zadowolona ,a moja skóra w szczególności :)

2 komentarze:

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...