sobota, 27 stycznia 2018


AllePaznokcie - Łask tak mnie zaskoczyło nagrodą w grudniu zeszłego roku ,byłam szczęśliwa zważywszy na to ,że spośród ponad 600 komentarzy w konkursie wylosowano właśnie mnie :) Cud ,miód , orzeszki nagroda przydała się bardzo szczególnie ,że już kilka miesięcy trwa moja przygoda z hybrydami , a wygrane rzeczy używam do dziś .

To lecimy co mieściła paczka z nagrodą :)

Cleaner (odtłuszczacz do paznokci) , pilnik tzw.banan, bloczek polerski


Waciki bezpyłowe , patyczki i oliwka do skórek 


Lampa led mostek 9 V z trzema trybami czasu 10,30,60 sekund 



Baza i top 10 ml , złoty brokat do zdobień



Lakiery z kolekcji Colours by Molly w dwóch kolorach 07 i 54 .

07 Bang Bang 


54 Geranium 


Teraz kilka słów o lakierach :)

Lakiery przyszły w bardzo porządnych buteleczkach ,troszkę ciężkie w porównaniu do lakierów jakie posiadam w swojej kolekcji, szata graficzna lakierów na pewno na plus ,bardzo ładnie się prezentują ,buteleczki dość spore, bo aż 10 ml starczą na dłużej .Każdy lakier z serii Colours by Molly posiada na górze nakrętki przezroczysty plastik ,który umożliwia zobaczenie koloru lakieru.Fajna opcja dla osób nie posiadających wzornika.Lakiery mają fajną gęstą konsystencję ,nie pozostawiają smug ,ani prześwitów już jedna warstwa lakieru dobrze pokrywa paznokcie , ja jednak z przyzwyczajenia nakładam dwie kolor jest bardziej intensywny.Kolory nasycone ,dobrze napigmentowane ,nie rozlewają się naprawdę dobrze się nimi pracuje.Pędzelki w lakierach są gęste ,włosie miękkie co ułatwia nakładanie lakierów. Lakiery trwałe jak w przypadku innych lakierów jakich używam , producent zapewnia o 4 tygodniach noszenia koloru ,no cóż nie sprawdzę tego niestety ponieważ po około 1,5 tygodnia zmieniam kolorek odrosty doprowadzają mnie do szału :)
Lakiery na pewno warte uwagi ich cena nie jest kosmiczna jak sprawdzałam na stronie producenta ,także warto się skusić na nie .Nie zawiodłam się ,a zyskałam piękne mani.

Jeszcze raz dziękuję za taką super nagrodę ,a Was kochani zapraszam na fp AllePaznokcie- Łask na Facebooku :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...