poniedziałek, 29 stycznia 2018


Witajcie kochani dziś przybywam z wpisem o produktach do prania firmy Kiehl & Żegarski jakie mam okazję testować dzięki rozdawce na Facebooku firmy.Szczerze powiem firmy nie znałam wcześniej więc zgłosiłam się z ciekawości jak to ja ,uwielbiam poznawać ,testować wszystko co nowe i jeszcze nie wypróbowane przeze mnie. Produkty mnie zaskoczyły bardzo zapachem , który jest naprawdę delikatny , ale najbardziej właściwościami piorącymi jest silny na tyle by doprać wszelkie zabrudzenia nawet te, które ciężko było mi doprać ,nie niszcząc tkaniny i nie powodując blaknięcia kolorów.Mega produkty nawet poszarzałe rzeczy dostały drugie życie :)
Produkty znajdują się w zgrabnych 250 ml plastikowych butelkach zamykanych na klik ,co jest wygodne w użyciu i dozowaniu do prania , a teraz kilka słów na temat produktów.


Arenas-compact uniwersalny płyn do prania 




Arenas-compact jest uniwersalnym enzymatycznym środkiem piorącym wolnym od fosforanów o wyjątkowej sile prania w temp.od 30 do 90 st.C .Dzięki zawartości inhibitorów szarzenia i enzymów produkt usuwa także mocne zabrudzenia jak np. plamy z krwi i białka.Produkt pierze doskonale mocno zabrudzone tekstylia używane w sektorze hotelarskim oraz zakładach przetwórstwa spożywczego. Arenas-compact przeznaczony jest do prania wszystkich tekstyliów do sprzątania.

Obszar zastosowania

Do prania wszystkich tekstyliów, także tekstyliów przeznaczonych do sprzątania oraz do prania bielizny sportowej, wełny i  jedwabiu w temperaturze od 30-90 st.C .Należy zwrócić uwagę na maksymalną temperaturę prania pojedynczych tekstyliów.



Arenas- soft płyn do płukania i zmiękczania z formułą nadającą tkaninom długotrwały zapach


Arenas- soft sprawia ,że wyprane tekstylia są wspaniałe miękkie ,łatwe do prasowania i maglowania.Nadaje praniu świeży ,długo utrzymujący się zapach.Dzięki formule Kiehla tkaniny po użyciu Arenas- soft pozostają na długo świeże, posiadają długotrwały zapach świeżości ,są przyjazne dla skóry i posiadają antystatyczne działanie. Arenas- soft jest idealnym uzupełnieniem dla innych produktów do prania z serii Arenas.

Obszar zastosowania 

Przeznaczony do płukania wszystkich wypranych tekstyliów za wyjątkiem mikrofazy i bielizny sportowej.


Podsumowując bezpieczne produkty do prania ,nie uczulają ,dobrze dopierają i ładnie pachną . Jestem zadowolona z efektów tego testowania , produkty godne polecenia .












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...