poniedziałek, 17 lipca 2017


Malowanie paznokci nie tylko poprawia nam humor ,ale i nasze samopoczucie mam rację ?Czasami też to malowanie dobija  : po pierwsze lakier długo schnie , śmierdoli w całym domu , a to dotkniemy się czegoś i wychodzą nam od razu znaki kosmiczne.Zaczynamy od nowa zmywanie - malowanie, czasami nie mamy na to zbyt wiele czasu i chęci na taką zabawę .Dlatego chcę Wam przedstawić lakier do paznokci Idaliq Effect Gel od Mariza , który jest dla mnie hitem jestem mile zaskoczona nim i jego kolorem brzoskwini .
Nie kupowałam dotąd takich kolorów i dzięki tej współpracy odważyłam się na ten krok. Jest super i nie wiadomo czemu wcześniej miałam blokadę na takiego typu kolorystykę lakierów , bo nie było się czego bać efekt jest naprawdę ładny .


Dzięki Idaliq mam efekt paznokci hybrydowych ,dosłownie tak wyglądają jakby były muśnięte żelem .Szybko schnie ,nie ma brzydkiego zapachu i dzięki temu nie słyszę już od moich domowników "co tak śmierdzi w tym domu " , utrzymuje się do 5 dni co mnie bardzo cieszy ,gdyż lakiery jakie posiadam wytrzymywały góra dwa dni przy codziennych czynnościach .Lakier ma pojemność 10 ml co jest kolejnym plusem ,bo z czystym sumieniem zużyje go bez wywalania połowy opakowania , wiadomo lakiery wysychają no i kosz .


Gęsty ,fajnie się rozprowadza na płytce paznokcia dzięki pędzelkowi , który jest krótki .Kolor nie blaknie jest cały czas intensywny i błyszczy dla lepszego efektu nakładam dwie warstwy i wygląda super , nie muszę już używać utwardzaczy, czy lakierów ochronnych na lakier jak robiłam to wcześniej ,by moje paznokcie wytrzymywały z kolorem dłużej.

Kochane polecam każdej z Was ,której zależy na szybkim i trwałym efekcie nie zawiedziecie się gwarantuję.




2 komentarze:

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...