poniedziałek, 17 lipca 2017


Doskonałe trio od Mariza , żel pod prysznic , masło do ciała i mój faworyt peeling cukrowy wszystko z ekstraktem z granata .Kuszące trio , pachnące tak słodko ,że chciałoby się zjeść.Szkoda ,że nie możecie poczuć tego zapachu ,mnie osobiście kojarzy się ze słodkim zapachem waty cukrowej .

Dobra do rzeczy na pierwszy ogień idzie żel pod prysznic .


Odświeżający żel pod prysznic Granat  mieści się w butelce 250 ml , zamykany na klik ,konsystencja żelu rzadka ,kolor przyjemny różowy  .Składnikami aktywnymi żelu są : oliwa z oliwek , d- pantenol , alantoina  i gliceryna .
Prysznic z tym żelem działa odprężająco i relaksująco dzięki słodkiemu zapachowi granatu , delikatnie otula skórę ,myje i pielęgnuje .Dobrze się pieni ,za każdym razem prysznic to słodka rozkosz .Skóra staje się miękka i delikatna w dotyku , ładnie pachnie ,zapach utrzymuje się na skórze .Po całym męczącym dniu taki prysznic to przyjemność .


Masło nawilżające do ciała Granat mieści się w wygodnym plastikowym słoiczku  o pojemności 200 ml , w jego bogatej formule zawarte są : oliwa z oliwek , d- pantenol , alantoina , gliceryna,  masło shea , olejek awokado , olejek migdałowy .Konsystencja masła jest gęsta jak na masło przystało .Nadaje długotrwałe nawilżenie ,jak w przypadku żelu kusi  słodkim zapachem .Daje skórze sprężystość , gładkość i elastyczność ,a przede wszystkim odżywia ją .Masełko fajnie się rozprowadza po ciele i szybko się wchłania , zapach otula ciało na długo i jeszcze ten przyjemny różowy kolorek cieszy oko .Nie podrażnia ciała , nie pozostawia po sobie tłustej powłoki .Pielęgnacja idealna po prysznicu czy kąpieli .


Cukrowy peeling do ciała  Granat podobnie jak masło zamieszkał w plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml .Składniki aktywne : oliwa z oliwek i olej kokosowy .Konsystencja gęsta , z dość sporymi kryształkami cukru ,kolor różowy .Jego słodki zapach jest tak cudny  i intensywny ,że można się zakochać ,zresztą mój faworyt .Powiem Wam ,że to pierwszy peeling cukrowy jaki używam wcześniej używałam tradycyjnych .Jak na pierwsze użycie bardzo dziwne uczucie ,ale zarazem  przyjemne i odprężające.Skóra po peelingu jest gładka i miła w dotyku ,nie zauważyłam podrażnień ,no i ten jego zapach mmmm.
Koniecznie musicie wypróbować taki peeling jeśli tak jak ja będzie to Wasz pierwszy raz ,coś wspaniałego ,relaksującego .Cała trójka doskonale pachnie i uzupełnia się w pielęgnacji mojej skóry ,a i pierworodna tradycyjnie załapuje się na to moje domowe SPA .Nie no to trzeba przeżyć cud ,miód i orzeszki polecam bardzooo. Mariza zafundowała mi wspaniałe słodkie chwile za które jestem wdzięczna.


Jeśli i Wy macie ochotę na chwileczkę zapomnienia w zaciszu własnej łazienki w słodkim świecie kosmetyków Mariza zapraszam poniżej :) 








4 komentarze:

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...