piątek, 13 kwietnia 2018


Witajcie ,witajcie trochę się obijałam ostatnio ,ale wpadam dziś do Was z kolejną współpracą i rewelacyjnymi hybrydkami od La Rosa jakie miałam okazję testować .Kolejna okazja poznania firmy której jeszcze nie używałam .Kolorki miałam zaszczyt wybrać sobie sama więc super ,bo teraz wiosennie i kolorowo na moich paznokciach .Powiem Wam ,że jestem mega mile zaskoczona lakierami ponieważ kolor z zakrętki lakieru jest tym samym co w buteleczce ,zazwyczaj lakiery ,które miałam różniły się troszkę kolorem .Pędzelek tradycyjny ,lakiery ani gęste ani rzadkie wręcz w sam raz konsystencją ,dwie warstwy i idealne mani.Pigmentacja lakierów też dostaje duży plus ,pojemność lakierów 10 ml tak więc malowania ,że ho ho ,lakiery mają ładne opakowania naklejka z kolorem jak i numerem lakieru .Lakiery nadające się do lamp UV jak i LED. Dobra ,bo zanudzę Was samym wstępem także prezentacja kolorków :)

Nr 001 
beżowy  


Nr 003 
łososiowy z domieszką pomarańczy 


Nr 007
magenta


Nr 026
żółty 


Na koniec zostawiłam preparat do skórek Cuticle Gel i skórki nie są już problemem ,nie trzeba wycinać wystarczy tylko użyć preparatu na skórki odczekać chwilę i przy użyciu drewnianego patyczka usunąć .W przypadku grubych skórek czynność powtarzamy .Szczerze wolę taką już opcję ,bo jak mam siedzieć i wycinać to aż mnie coś brało ,teraz szybko i bezboleśnie :)


Preparat do usuwania skórek ma kompleks hydrokwasów o podwyższonym ph szybko i bez namaczania usuwa skórki .Antyseptyczny wzbogacony olejkiem cytrynowym oraz olejkiem ze słodkich migdałów .Przeznaczony do wszystkich rodzajów paznokci.
Jeśli jeszcze nie mieliście okazji poznać oferty La Rosa zapraszam Was pod link niżej ,nie zawiodłam się i polecam każdej z Was.Mani wygląda naprawdę fajnie i długo się trzyma ,lakiery wydajne .Warto zainwestować w nie  :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...