środa, 30 listopada 2016


Dzięki uprzejmości mojej przyjaciółki ,która podzieliła się ze mną swoim testowaniem od Twoje Źródło Urody mam przyjemność używać płynu micelarnego do demakijażu twarzy i oczu.Dotychczas używałam mleczka do demakijażu ,ale przyznam ,że płyn mnie mile zaskoczył.Zapach bardzo przyjemny i delikatny ma działanie łagodzące co jest dużym jak dla mnie plusem ,idealnie wyłapuje i pochłania brud jak i nadmiar sebum.Oczyszcza ,ale i zarazem nawilża .Płyn mieści się w poręcznej plastikowej butelce o pojemności 150 ml zamykany na "klik" używanie go nie sprawia problemu.Jestem bardzo zadowolona z tego płynu bez większego wysiłku skutecznie zmywa makijaż ,nie ma też problemu z wodoodpormyn tuszem ,którego używam.Jestem bardzo zadowolona z kosmetyku i chętnie sięgnę po niego jeszcze raz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Królestwo So Chic ,królestwo kolorów marka , która nas kobiety zachęca do zabawy kolorem .   Dzięki konkursowi na Instagramie...